U.K. - Barrow - Verslag 4 - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Bart De Coster - WaarBenJij.nu U.K. - Barrow - Verslag 4 - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Bart De Coster - WaarBenJij.nu

U.K. - Barrow - Verslag 4

Door: Ikke

Blijf op de hoogte en volg Bart

23 Juni 2006 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hey Zonnekloppers,

Niet zo heel veel gebeurd de afgelopen dagen.
Ben op mijn eentje naar de laatste groepswedstrijd gaan kijken van Engeland, in een weer afgeladen volg gelopen kroeg.
Gelukkig een hoop minder bier over me heen gekregen, enkel bij de 2e goal een beetje.
Was wel weer heel veel sfeer, dus ga daar komende zondag ook wel naar de wedstrijd tegen Ecuador kijken.

We hebben hier wel heel slecht weer gehad.
Heel veel wind, echt niet normaal, en regelmatig een fikse regenbui.
Maar sinds vandaag is het een stuk beter, en in het weekend wordt het nog beter, en dan komt de zon er misschien weer door.
Hopelijk is het bij jullie een stuk beter geweest?

Verder is het hier nog steeds heel rustig; enkele uurtjes per dag peilen, en uitwerken, en de rest gewoon wat bezig houden.
Dus dit is dan ook 1 van die projecten waar we absoluut geen 12 uur per dag werken. Maar dat wordt wel gecompenseerd door projecten waar we weer meer werken.
Zoals het er nu naar uit ziet, hebben we hier ruw geschat rond den 10e juli gedaan, en ga ik waarschijnlijk nog een 3-tal weken naar Aberdeen (Schotland), op eigen aanvraag.
Dan kan ik zoals gepland mijn vakantie nemen in augustus, en een stukje september. Zou dus allemaal mooi uitkomen.
Maar zoals jullie al weten, kan dat nog een keer of 6 veranderen.
Ik hou jullie op de hoogte.
Als het terug wat beter weer wordt, probeer ik nog wat foto’s te nemen, en op de site te zetten.

Groetjes, en tot de volgende…

Ikke