U.K. - Barrow - Verslag 5 - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Bart De Coster - WaarBenJij.nu U.K. - Barrow - Verslag 5 - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Bart De Coster - WaarBenJij.nu

U.K. - Barrow - Verslag 5

Door: Ikke

Blijf op de hoogte en volg Bart

30 Juni 2006 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hoi hoi hoi liefste vrienden en familie,

Ondertussen weer een paar dagen verder.
We zijn ondertussen kunnen beginnen met de uit-peiling van het hele gebied.
De Waterway (de hopper) is nog bezig met het laatste stukje van het kanaal binnen, maar ondertussen kunnen wij al van buitenuit naar binnen te werken.
Tegen de tijd dat we dan helemaal binnen zijn, moet daar ook alles ongeveer op diepte zijn, dus kunnen we daar ook alles uit-peilen.
Sinds enkele dagen is het weer schitterend zonnig weer, met niet al te veel wind.

Ben ook nog enkele wedstrijden in dezelfde kroeg gaan kijken, ondertussen ook enkele mensen daar leren kennen.
Ook enkele spelletjes Engelse Pool gespeeld, met van die kleine gele en rode balletjes.
Heb ondertussen al enkele keren complimenten gekregen over mijn Engels, maar denk dat het eerder komt door het feit dat de Engelsen zelf niet echt goed Engels spreken, en de helft van hun letters inslikken.
Alleen denken ze dat mijn accent van Amerika of Australië komt.

Ik zal ook nog enkele foto’s van de kroeg op de site zetten, tijdens de wedstrijd tegen Zweden.
Heb ondertussen ook bevestiging gekregen dat ik op de lijst sta voor Aberdeen.
Eerst zand gaan zuigen in Montrose, een haven 60 mijl ten zuiden van Aberdeen, en dan met dat zand het strand in Abedeen gaan opspuiten.
Allen afwachten of de projecten mooi kunnen aansluiten op elkaar, aangezien ze in Aberdeen nog wat problemen hebben met de zinker-lijn, we zullen wel zien over een weekje of zo.
Maar eerst dit project afwerken natuurlijk. Vermoedelijke einddatum, ergens rond de 8e Juli.

Aangezien de waterway zondag-avond waarschijnlijk wordt weggestuurd van dit werk, hebben we zondag-middag een BBQ aan boord.
(Foto’s volgen zeker later!!)
Daarna gaat de Waterway via klein projectje in Nederland (Ijmuiden) ook naar Aberdeen, dus zal ik een deel van de bemanning daar wel weerzien.

Nog wat nieuws over Gerard:
We zijn nu aan het tellen hoe lang hij hetzelfde T-shirt draagt. Op dit moment zitten we aan 6 dagen, en “Still Counting”
Echt smerig…
Dus is het maar de vraag of het enkel zijn T-shirt is dat hij niet ververst.
Hij neemt wel af en toe een douche…(En trekt dan weer hetzelfde T-shirt aan)
Hebben jullie al ooit iemand, in een Italiaans restaurant, saus van zijn bord zien halen met zijn vingers, en dan zijn vingers aflikken.
Ikke wel!!!

Dat was het voor vandaag…

Groetjes, en tot de volgende keer maar weer…

Ikke