U.K. - Barrow - Verslag 6 - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Bart De Coster - WaarBenJij.nu U.K. - Barrow - Verslag 6 - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Bart De Coster - WaarBenJij.nu

U.K. - Barrow - Verslag 6

Door: Ikke

Blijf op de hoogte en volg Bart

07 Juli 2006 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hey hey genieters van het mooie zomerse weer,

Hier zijn we weer, met een korte up-date.
Aangezien het werk hier bijna gedaan is voor de Waterway (hij vertrekt waarschijnlijk dinsdag-avond) , hebben we gisteren een BBQ gehad aan boord. Ik zal er enkele foto’s bijzetten. Was heel gezellig, en met een prachtig zicht over de omgeving tijdens het baggeren.

Ben de laatste wedstrijd van Engeland, tegen Portugal ook weer in de pub gaan zien. Wat een grote desillusie!!
Na de wedstrijden vloeiden de tranen rijkelijk, en niet alleen bij de dames.
Was wel weer veel sfeer, en zeer veel spanning.
Natuurlijk vonden zij die rode kaart voor Rooney zwaar overdreven.

Heb ondertussen ook vernomen dat er plannen bestonden om me naar Koeweit te sturen, ondanks het feit dat ik heb aangegeven dat ik het niet zie zitten om in de zomer naar het Midden-Oosten te gaan. Koeweit is dan nog 1 van de warmste landen ginder. Vrij regelmatig boven de 50 graden. Echt te warm voor mijn systeem. Gelukkig stond ik al ingepland voor Aberdeen. Nu maar afwachten of de plannen niet meer veranderen.
In Koeweit zou ik mijn waarde collega Jos moeten gaan aflossen. (Denk Ik)
Heb met hem nog in Bahrein gezeten. (En hij leest ook regelmatig deze verslagjes mee!!)

We zullen nog enkele dagen afwachten of de plannen nog veranderen of niet, maar dan horen jullie het wel.

Op dit ogenblik hebben we hier al enkele dagen schitterend weer, dus heb hier niet echt te klagen.(Al is het weer op het randje van te warm soms.)

Groetjes, en tot de volgende…

Ikke