Thailand - Verslag 14 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Bart De Coster - WaarBenJij.nu Thailand - Verslag 14 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Bart De Coster - WaarBenJij.nu

Thailand - Verslag 14

Door: Bart De Coster

Blijf op de hoogte en volg Bart

19 December 2002 | Thailand, Bangkok

Hier zijn we weer.
Heb eigenlijk niet zo heel veel te vertellen.
Heb de afgelopen dagen nog wat rondgelopen in Bangkok, onder andere het "Grand Palace" met de Emerald Buddha bezocht.
Vandaag een trip gedaan naar een plaats waar ze suiker winnen uit de kokosnoot-bloem, daarna naar de "Floating Market", dan naar de "Royal Thai Woodcarving", daarna naar een Goochel-show met daarna een Olifanten-show, en daarna Krokodillenworstelen,...

Verder samen met Dimi nog wat nuttige dingen gedaan voor den jamboree, en gisteren-avond een zalig dineetje gedaan bij de Assistent-Ambassadeur,(Head of Mission) bij hem thuis uitgenodigd, dan op restaurant geweest, en daarna nog een gezellige babbel bij hen thuis gehad, waar we nog zalige ijs kregen.
Hij was sowieso al van plan om naar de openings-ceremonie te komen, en nu wilt zijn vrouw met hun 2 kindjes ook komen kamperen om met ons Nieuwjaar te vieren.
Ik heb hen natuurlijk uitgenodigd om op ons troepsterrein te blijven kamperen, maar nu moeten we nog alles in orde krijgen.

Morgen-vroeg ga ik mijn zusje van de luchthaven halen samen met 1 van haar mede-leidsters.Zij komt ook naar hier voor de jamboree, en blijven dan met 5 nog 14 dagen langer.

Morgen heb ik hier nog een meeting met de verantwoordelijken en alle gidsen van ons reisbureau dat onze rondreis organiseert.
Die meeting gaat door in het hotel waar we na de jamboree in Bangkok zullen slapen.
Als je wilt kan je al eens een kijkje nemen op hun web-site :
www.trang-hotel.co.th
Best wel de moeite.

Verder raad ik alle jamboreanen nog aan om in de mate van het mogelijke op de vlieger af en toe(om de 2 uur?) de benen te strekken.(Of heb ik dat al in mijn vorige verslag gezet?)
En als ge nog plaats hebt in uwe rugzak moogt ge altijd nog wat kleine spellekes meenemen voor de vrijen tijd op te vullen.(Als diene er is)(Yathzee, kaarten, schaken,...)

Hier in Bangkok begin je af en toe al andere Jamboree-gangers tegen te komen, en bij mij begint de spanning nu ook wel te stijgen.

Weet nog niet wanneer ik het volgende verslag zal kunnen schrijven, want op rondreis hebben we waarschijnlijk weinig tijd, en op jamboree zullen er lange wachttijden zijn om te internetten.
Na den jamboree terug in Bangkok zal het zeker wel lukken.

Doei!

Ikke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

01 November 2011

China - Verslag 4

29 Oktober 2011

China - Verslag 3

21 Oktober 2011

China - Verslag 2

17 Oktober 2011

China - Verslag 1

15 Januari 2011

Nordstream - Verslag 2
Bart

CARPE DIEM !!! Elke dag proberen zo veel mogelijk van het leven te genieten...

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 148845

Voorgaande reizen:

28 September 2017 - 26 Februari 2018

RTW

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: