Saoedi-Arabie - Verslag 4 - Reisverslag uit Al Khafjī, Saudi Arabië van Bart De Coster - WaarBenJij.nu Saoedi-Arabie - Verslag 4 - Reisverslag uit Al Khafjī, Saudi Arabië van Bart De Coster - WaarBenJij.nu

Saoedi-Arabie - Verslag 4

Door: Ikke

Blijf op de hoogte en volg Bart

03 Oktober 2007 | Saudi Arabië, Al Khafjī

Hello everybody,

Ik zit nu (2 oktober)op de luchthaven van Dammam, te wachten op mijn 1e vlucht om naar huis te keren, dus heb ik wel even tijd om een nieuw verslagje te schrijven.
Zo dadelijk een korte vlucht van Dammam (Saudi) naar Manama (Bahrein).
Van daaruit vlieg ik dan door naar Amsterdam, en dan weer een korte vlucht naar Brussel.

Toen ik mijn vorige verslag ’s morgens had verstuurd, kregen we diezelfde namiddag onze 1e passen, en konden we eindelijk wat nuttigs beginnen doen.
Stelselmatig is de hoeveelheid pasjes blijven toenemen, zodanig dat ik nu met 9 of 10 pasjes rondloop.
Echt niet normaal meer !!!
Ondertussen is de Taurus wel al 2 dagen aan het werk, en schiet hij bijzonder goed op. Heb vanochtend alle equipement nog geïnstalleerd op de Rocky, onze Backhoe-dredger. (Dat is dat ponton, met die kraan erop.)
Dus vanaf morgen kunnen ze op volle capaciteit beginnen draaien.
Dan is het enkel nog wachten op de land-excavators, want we moeten ook de aanlanding doen van die pijpleidingen. Maar ook dat loopt weer gigantische vertragingen op.
Mijn werk zit er hier op, en heb alles op een goede manier kunnen overdragen aan mijn collega’s, dus de missie is weer geslaagd.
Op naar een volgend avontuur.
Over 2 of 3 weken weer naar Congo.
De juiste vertrekdatum is nog niet bekend.

Eerst heb ik donderdag nog een onderhandeling op kantoor over mijn nieuw contract.
Maar daarover vertel ik wel wat meer in mijn eerste verslag vanuit Congo.

Nu eerst naar huis, naar wat redelijkere temperaturen.
Want het was nu al wat meer draaglijk hier, maar toch nog steeds aardig warm.
Overdag werd het nog tussen de 35 en de 40, en ’s avonds koelde het af tot 25 a 30.

Tot de volgende…

Ikke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Saudi Arabië, Al Khafjī

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

01 November 2011

China - Verslag 4

29 Oktober 2011

China - Verslag 3

21 Oktober 2011

China - Verslag 2

17 Oktober 2011

China - Verslag 1

15 Januari 2011

Nordstream - Verslag 2
Bart

CARPE DIEM !!! Elke dag proberen zo veel mogelijk van het leven te genieten...

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 148852

Voorgaande reizen:

28 September 2017 - 26 Februari 2018

RTW

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: