U.K. - Barrow - Verslag 3 - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Bart De Coster - WaarBenJij.nu U.K. - Barrow - Verslag 3 - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Bart De Coster - WaarBenJij.nu

U.K. - Barrow - Verslag 3

Door: Ikke

Blijf op de hoogte en volg Bart

18 Juni 2006 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hier zijn we weer.
Ondertussen is Peter, de vervanger van Gerard, hier al enkele dagen aangekomen.
En ik moet zeggen dat het een hele vooruitgang is, maar dat kon ook moeilijk anders.
Hier zal ik een hoop meer van kunnen bijleren.
Nu blijkt dus ook dat Gerard absoluut niets van administratie heeft bijgehouden.
Op onze computer is er geen logica te vinden van bewaarde bestanden.
Maar hier staat hij blijkbaar al wel voor bekend binnen Boskalis, heb ik van andere collega’s gehoord.
Peter heeft een 7-tal jaren geleden al eens met hem samengewerkt, en hij is blijkbaar sindsdien niets veranderd.
Kheb zelfs al mailtjes van medeleven gekregen van collega’s die al vernomen hebben dat ik hier met Gerard zit.
De kans bestaat nog steeds dat er binnen afzienbare tijd slechts 1 van ons beiden op dit project zal blijven, omdat je dit eigenlijk helemaal op je eentje zou moeten kunnen.
Maar dat wordt nog een tijdje afwachten.

Ben samen met Peter hier in Barrow naar Engeland tegen Trinidad & Tobago gaan kijken, in een pub met een 300 a 400-tal Engelsen, en een 10-tal schermen.
Was echt een geweldige sfeer daar, iedereen was de hele tijd aan het zingen. Alleen jammer dat wij net in het gedeelte stonden met een hoop 16-jarigen, en dat er voortdurend met bier werd gesmeten, en zeker toen Engeland dan uiteindelijk toch kon scoren, kregen we echt een bier-douche. Dus toen zijn we dan wat verder gaan staan, zodanig dat we bij het 2e doelpunt geen 2e douche kregen.
De dag erna zijn we daar ook naar Nederland – Ivoorkust gaan kijken, maar toen was de kroeg bijna leeg.

Een paar dagen geleden is er hier ook nog een uitvoerder aangekomen; Harm, een iets oudere man van ergens eind 50.
Ook hier hadden al sommige mensen, die al vaker met hem hadden samengewerkt, ons voor gewaarschuwd.
Het is een non-communicatief persoon, heel nors. Hij kan niets vragen, enkel gebieden.
Hij heeft echt gewoon een stalen plaat voor zijn kop van enkele centimeters dik, waarschijnlijk door op eerdere projecten compleet genegeerd te zijn…
Het vermoeden van Peter en mij, is dat het niet echt zal klikken tussen Gerard en Harm, dus dat belooft nog vuurwerk.
Wordt ook nog heel gezellig voor mij om de rest van het project met die 2 opgescheept te zitten.
Het zegt al vrij veel over hun capaciteiten, als ze naar zulke projecten als dit gestuurd worden.
Wat dus ook voor mij geldt!!??
Dus zal maar snel zien dat ik een hoop bijleer, dat ik niet meer op zulke projecten wordt gezet.
Dus dat wordt even doorzetten, en wat meer concentreren op het werk zelf. Gelukkig kan ik goed opschieten met de Hopper-bemanning, en de bemanning van onze peilboot.
We zullen het wel overleven tot het einde van dit project, en dan maar hopen dat er iets leukers uit de bus valt.
Jammer genoeg vertrekt Peter morgen, en komt Gerard terug.

Het internet op hotel werkt nog steeds niet zoals het hoort, soms is er wel netwerk, maar regelmatig ook niet.
Maar op kantoor hebben we wel een inbel-verbinding, dus kan ik wel dagelijks mijn mail checken.
Dat was het weer voorlopig, straks probeer ik dit verslagje weer on-line te zetten.
Blijken van medeleven zijn altijd welkom!!

Ikke
PS :Voorlopig is er nog geen krant toegekomen hier…

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

01 November 2011

China - Verslag 4

29 Oktober 2011

China - Verslag 3

21 Oktober 2011

China - Verslag 2

17 Oktober 2011

China - Verslag 1

15 Januari 2011

Nordstream - Verslag 2
Bart

CARPE DIEM !!! Elke dag proberen zo veel mogelijk van het leven te genieten...

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 148903

Voorgaande reizen:

28 September 2017 - 26 Februari 2018

RTW

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: