Trinidad II - Verslag 2 - Reisverslag uit Chaguaramas, Trinidad en Tobago van Bart De Coster - WaarBenJij.nu Trinidad II - Verslag 2 - Reisverslag uit Chaguaramas, Trinidad en Tobago van Bart De Coster - WaarBenJij.nu

Trinidad II - Verslag 2

Door: Ikke

Blijf op de hoogte en volg Bart

22 Mei 2010 | Trinidad en Tobago, Chaguaramas

Nog een korte aanvulling op het vorige verslag vanuit Trinidad.
Uiteindelijk is het dus een 3-weekse trip geworden.
We hebben die 3 weken eigenlijk bitter weinig uitgevoerd.

Na enkele dagen hadden we zo ongeveer door waarom we daar eigenlijk met ons schip aan het werk waren.
De pijp-leiding die wij gelegd hadden zou door een ander bedrijf door een kleine tunnel worden getrokken, die door een rots was geboord.
Jammer genoeg voor hen, liep het niet helemaal zoals gepland, en hebben ze de pijp vastgetrokken in die rotsen.
En aangezien dat bedrijf zelf geen schepen had om die pijp weer los te krijgen hebben ze ons onder de arm genomen om die pijp proberen los te krijgen.
Natuurlijk heeft ons bedrijf daar wat misbruik van gemaakt om enkele extra schepen te mobiliseren, die eigenlijk niet echt nodig waren.
Vandaar dat wij daar dus lagen niets te doen, buiten geld te verdienen, gedurende 3 weken.

Nadat ik half mei dan weer naar huis ben gegaan, hebben we gedurende 4 dagen cursus gehad over onze software-programma’s.
Die cursus werd gegeven in de vergaderzaal van 1 van onze schepen. (C.J.)
En daar verbleven wij dan ook aan boord.
Nu is het weer wachten geblazen op de volgende trip.
Weet nog niet wanneer ik weer vertrek, weet nog niet naar welk project, en weet nog niet naar welk schip.
Maar, zoals steeds, hou ik jullie wel op de hoogte.