Vlissingen - Verslag 1 - Reisverslag uit Vlissingen, Nederland van Bart De Coster - WaarBenJij.nu Vlissingen - Verslag 1 - Reisverslag uit Vlissingen, Nederland van Bart De Coster - WaarBenJij.nu

Vlissingen - Verslag 1

Door: Bart De Coster

Blijf op de hoogte en volg Bart

29 November 2006 | Nederland, Vlissingen

Hey lieve mensen,

Zoals beloofd, is hier het enige verslagje vanuit Vlissingen.
Het was slechts een relatief kort project, ben hier begonnen op den 8e November. Eerst zelf, samen met collega bootje moeten mobiliseren, en het project helemaal voorbereiden. Leer ik natuurlijk weer een hoop mee bij.

Het project zelf dan ; we moesten voor de kust van Vlissingen een deel van de vaargeul, en het gebied rond de boeien weer op diepte brengen, en alles gaan storten enkele kilometers verder. (Zoutelande)
Dus moesten er elke dag peilingen gedaan worden voor de hopper, om te zien waar er nog materiaal moest weggehaald worden.
Toevallig was dit weer met de Waterway, het schip waar ik ook al in Engeland, en Schotland mee heb gewerkt.

Was al bij al een leuk, klein, overzichtelijk, zelfstandig werkje. Regelmatig zat ik alleen. Dus moest zelfstandig kunnen peilen, uitwerken, kaarten maken, en volume berekeningen doen. (Had ik vroeger ook al tot een goed einde weten te brengen) En af en toe kwam die collega een dagje kijken of alles ok was.

Ik had ook een appartementje ter beschikking, net buiten Vlissingen. Dat was dan tegelijk ook ons kantoor. Maar Vlissingen is gelukkig niet zo ver van Mechelen. Dus kon ik af en toe ’s avonds even op en neer rijden.

Nu, op het einde van het project dan alles zelfstandig afgehandeld, en gedemobiliseerd.
Vandaag nog de laatste zaken naar kantoor gebracht, en de administratie afgehandeld.

Heb gisteren te horen gekregen dat het volgende project in Saoedi-Arabië zal worden.(Helemaal in het Noorden, tegen de grens met Koeweit). Daar moet ik Jos gaan aflossen, met hem heb ik al samen gewerkt in Bahrain. En hij leest regelmatig deze verslagjes, en geeft af en toe wat commentaar.
Weet nog niet wanneer ik zal vertrekken, want eerst moet mijn visum in orde gebracht worden. En Jos blijft daar nog tot de 22e, dus tijd genoeg om mij een hoop bij te leren.
Het enige wat ik voorlopig van het project weet, is dat er een trench wordt gebaggerd. Weet niet of het voor olie-pijp-leiding is, of voor gas, of misschien nog iets anders.
Zien we wel als ik ginder ben.

Kweet alleen nog niet hoe het ginder gesteld is met het internet.
Gelukkig zal de temperatuur ginder een stuk draaglijker zijn dan in de zomer.
Tot over enkele weekjes…

Ikke

  • 04 December 2006 - 16:55

    Koen:

    He Bart!

    Leuk om weer alles te lezen. Wel even schrikken als ze zeggen dat je contract ineens niet verlengd wordt!
    Kun je altijd nog bij ons komen!! :-)

    Groeten,
    Koen

  • 06 December 2006 - 18:38

    Karen:

    Zoef zoef zoef ... van hier naar daar ... amaai, ik kan je bijna niet meer volgen!!
    Veel succes met je nieuwe projectje!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Vlissingen

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

01 November 2011

China - Verslag 4

29 Oktober 2011

China - Verslag 3

21 Oktober 2011

China - Verslag 2

17 Oktober 2011

China - Verslag 1

15 Januari 2011

Nordstream - Verslag 2
Bart

CARPE DIEM !!! Elke dag proberen zo veel mogelijk van het leven te genieten...

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 185
Totaal aantal bezoekers 148899

Voorgaande reizen:

28 September 2017 - 26 Februari 2018

RTW

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: