Georgie - Verslag 5 - Reisverslag uit Tbilisi, Georgië van Bart De Coster - WaarBenJij.nu Georgie - Verslag 5 - Reisverslag uit Tbilisi, Georgië van Bart De Coster - WaarBenJij.nu

Georgie - Verslag 5

Door: Bart De Coster

Blijf op de hoogte en volg Bart

04 December 2005 | Georgië, Tbilisi

Hey Lieverds,

Zaterdag 3 December 2005

Vandaag weer wat gaan kijken naar de boot.
En het ziet er erger uit dan gedacht.
De plannen veranderen elke dag.
Het kan alsnog zijn dat we volgende week thuis staan, het kan zijn rond den 23e, en het kan ook zijn dat het pas na Kerstmis is.
Elke dag verandert hier alles.
Wij hangen nu compleet af van dienen boot.
Eerst beweerden ze dat ze hem konden repareren in 20 dagen, wat wij al niet geloofden.
Maar dat is te lang voor ons, we hebben nog enkele dagen werk om onze computers en dergelijke te installeren, en op de Ship-Yard ook nen dag of 4 om onze installatie helemaal te lassen, en dan nog enkele dagen om die installatie in den bodem van den boot te lassen.
Dus moeten we binnen 10 dagen kunnen beginnen varen en meten.
Dus beweerden ze dat ze het op 10 dagen konden repareren.
Maar vandaag was er al niemand aan't werk, en volgens ons moet den helen bodem vervangen worden.
We hebben ook nog 5 dagen werk in Quarry2, maar daar houdt het dan ook bij op.
Dus als er hier niet snel schot in de zaak komt, gaan we die mijn verder inmeten, en komen we volgende week al naar huis.
We zullen wel zien, kan nog alle kanten op.

Zondag 4 December 2005

Vanmorgen een afspraak gemaakt met 1 van de verantwoordelijken om 9.00.
Na een uur daar gewacht te hebben was er nog steeds niemand te zien.
Dat beloofd dus, als we daar moeten op verder gaan voor hun werkijver.
De rest van de dag nog eerst wat geprocesd. Dat is nu ook afgelopen.
En verder een hele tijd zitten chatten.
Ondertussen is onze projectmanager ook teruggekeerd uit Tbilisi.
Hij is dan ook eens naar de boot gaan kijken, en nu beseft hij pas hoe erg het er uit ziet. Hij heeft morgen nog een meeting met de overheid van de haven.
Maar daar zal waarschijnlijk toch weer weinig uitkomen.
Dus gaan wij maandag-avond of dinsdag, terug richting de Quarries om die 2e mijn nog wat verder in te meten.
En dan daarna zien we wel of er veel aan de boot is gedaan, en of het de moeite is om daar op te wachten.
Maar waarschijnlijk gaan Edwin en Ik dan rond de 14e of zo naar huis gaan.
Maar ook daar zullen we ons maar niet te veel op vast pinnen.
Bij die Quarries hebben we niet constant internet, dus verwacht niet al te veel verslagen de komende dagen.

Stay tuned…

Groetjes…

Ikke

PS: Ik ben trouwens op 1 December peter geworden van Mattis, een jongetje van 50 cm groot, en 3,4 kg !!!!