Interludium - Apr '07 - Italie - Reisverslag uit Venetië, Italië van Bart De Coster - WaarBenJij.nu Interludium - Apr '07 - Italie - Reisverslag uit Venetië, Italië van Bart De Coster - WaarBenJij.nu

Interludium - Apr '07 - Italie

Door: Bart De Coster

Blijf op de hoogte en volg Bart

01 Mei 2007 | Italië, Venetië

Hoi geduldige vrienden,

Alweer veel te lang geleden dat ik mijn site heb bijgewerkt.
Eerst nog even het verhaal in Qatar afmaken.
De laatste 2 weken daar, is er niet zo veel speciaals meer gebeurd.
Gewoon rustig ons werk blijven doen, en alles kabbelde rustig verder.

Mijn allerlaatste dag daar ter plaatse, had ik nog een dagje vrij, en zijn we nog eens met quads gaan rijden in de duinen. Was natuurlijk weer super-leuk.

Op 2 April dan weer naar huis, en 2 dagen later vertrekken naar mini-kamp.
Is een voorbereidingskamp op de Jamboree die deze zomer in Engeland doorgaat, en waar ik (Naar alle waarschijnlijkheid deze keer echt de laatste keer) leider zal zijn van een bende 14 tot 17-jarigen.
Was weer een geweldige week, zeer vermoeiend, maar waar je toch ook weer zeer veel energie uithaalt.

Weer 2 dagen na dat kamp zijn we dan met een hoop vrienden, en vriendinnen (7 in totaal) voor 4 dagen naar Venetië geweest.
Was een schitterende city-trip.
We hadden een duplex-appartement in het centrum van Venetië, op 1 minuut van de Rialto-brug, en 3 minuten van het San-Marco-plein. En ons appartement had ook een dak-terrasje, waar we telkens buiten konden ontbijten (Eerder brunchen) en dineren. Tel daar nog eens het schitterende weer bij op, en je zal wel begrijpen dat die 4 dagen geweldig waren.
Vrij veel gezien, schitterende onderlinge sfeer, en we hebben wat afgelachen!

Dan efkes enkele dagen wat rustiger aan gedaan.
En dan eind april was het Jambe, het grote feest-weekend ter ere van 100 jaar scouting.
Ook daar zijn we weer een weekendje gaan rondlopen.
Was ook weer een geweldig feest, alweer zeer slopend, maar energie-gevend.

Om dan direct na dat weekend weer te vertrekken.
Weer naar Georgië, waar ik anderhalf jaar geleden mijn eerste project heb gedaan. En aangezien jullie allemaal trouwe lezers zijn, hoef ik niet meer te vertellen waar het werk hier over gaat. Voor diegenen die het toch niet meer zouden weten, moet je maar eens teruggaan naar 1 van de 1e verslagen.

Ik probeer 1 van de komende dagen het 1e verslag van Georgië ook on-line te zetten.
Heb nog een hoop foto’s die ik wil toevoegen, maar dat zal moeten wachten tot ik weer thuis ben, waarschijnlijk ergens half juli.

Groetjes, en tot de volgende keer…

Ikke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Venetië

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

01 November 2011

China - Verslag 4

29 Oktober 2011

China - Verslag 3

21 Oktober 2011

China - Verslag 2

17 Oktober 2011

China - Verslag 1

15 Januari 2011

Nordstream - Verslag 2
Bart

CARPE DIEM !!! Elke dag proberen zo veel mogelijk van het leven te genieten...

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 211
Totaal aantal bezoekers 149531

Voorgaande reizen:

28 September 2017 - 26 Februari 2018

RTW

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: