Thailand - Verslag 3 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Bart De Coster - WaarBenJij.nu Thailand - Verslag 3 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Bart De Coster - WaarBenJij.nu

Thailand - Verslag 3

Door: Bart De Coster

Blijf op de hoogte en volg Bart

09 November 2002 | Thailand, Bangkok

Het 3e verslag al, het gaat hier goed vooruit.
Gisteren-avond ging ik nog even iets eten, en toen ik aan een stalletje stond ben ik een vriend van mij: Gert-Jan Maeckelbergh tegen het lijf gelopen.
We wisten wel van elkaar dat we naar Thailand gingen, maar we hadden nergens afgesproken, en hij gaat naar het zuiden om wat te werken (Hij blijft 8 maanden), en ik ga naar het noorden, was dus best wel een verrassing.
De ganse avond op straat doorgebracht, op Kaosan Road, beter gekend als back-packer-street.Er valt daar 24 uur wel iets te beleven.Was best gezellig, hebben daar dan ook een uur of 6 gezeten.
Vanmorgen terug met Gert-Jan afgesproken om wat te gaan sight-seeing.Ondertussen heb ik alle soorten vervoermiddelen gezien en genomen.(Water-bus, water-taxi, openbare bus, meter-taxi, Tuk-Tuk(een soort van gemotoriseerde riksja), brommer-taxi.
In de namiddag dan naar een European Street-theater-festival geweest, maar dat stelde eigenlijk heel weinig voor.
Ondertussen heeft de eerst diarree zich al een beetje gemanifesteerd, waarschijnlijk eerder van de warmte, dan van het eten, want heb steeds zeer goed opgelet.
We zullen wel zien voor de volgende dagen.
Ondertussen ook al 2 intervieuws gegeven aan Thaise schoolkinderen voor hun Engelse les, 1 mondeling, en 1 schriftelijk, waar ik eerst al de fouten van de leerkracht uit de tekst heb moeten halen, want het was echt wel om te lachen.
Morgen ga ik nog met Gert-Jan naar de weekend-markt, een markt met ongeveer 8600 stand-houders, en dagelijks (in het weekend) ongeveer 200.000 bezoekers.
Na de markt reis ik verder door naar Sukothai, 1 van de vroegere hoofdsteden van Thailand, en dan nog even verder naar Si Satchanalai, en van daaruit ga ik dan naar Chiang Mai, de 2e grootste stad van Thailand.Van daaruit ga ik dan een jungle-trekking doen naar de bergvolkeren.En hopelijk kan ik afspreken met een kameraad van mij Coen Colson die daar woont, en werkt voor een reis-bureau, dus hij kan ook weg zijn.Hij blijft hier wonen, en trouwt volgend jaar in maart met een Thaise.
Dus het kan anders nog wel lang duren voor ik hem weer zie.

Ikke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

01 November 2011

China - Verslag 4

29 Oktober 2011

China - Verslag 3

21 Oktober 2011

China - Verslag 2

17 Oktober 2011

China - Verslag 1

15 Januari 2011

Nordstream - Verslag 2
Bart

CARPE DIEM !!! Elke dag proberen zo veel mogelijk van het leven te genieten...

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 540
Totaal aantal bezoekers 149223

Voorgaande reizen:

28 September 2017 - 26 Februari 2018

RTW

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: