Schotland - Verslag 3 - Reisverslag uit Aberdeen, Verenigd Koninkrijk van Bart De Coster - WaarBenJij.nu Schotland - Verslag 3 - Reisverslag uit Aberdeen, Verenigd Koninkrijk van Bart De Coster - WaarBenJij.nu

Schotland - Verslag 3

Door: Bart De Coster

Blijf op de hoogte en volg Bart

23 Juli 2006 | Verenigd Koninkrijk, Aberdeen

Dag lieve vrienden,

Alweer een dag of 9 gelden dat ik nog eens iets van mij heb laten horen, dus bij deze…
In het begin van het zuigen van de Waterway in Montrose, ging ik om de 2 dagen ginder peilen, en daarna de data uitwerken.
En tussendoor nog wat helpen op de site in Aberdeen.
Maar ondertussen ga ik elke dag peilen, dus telkens een ritje van een mijl of 40 heen, en dan weer terug. Daarbij ben ik ook afhankelijk van het getij, want we kunnen enkel bij Hoog-Tij peilen.

De afgelopen weken hebben wij hier ook zeer warm weer gehad.
Er zijn nieuwe records genoteerd voor Engeland, en voor Schotland.
Dan vraag je al eens om in de zomer niet naar het Midden-Oosten te hoeven, en dan maken ze het hier ook even zo warm.
Maar de afgelopen dagen is de “Haar”, de befaamde Schotse mist hier ook enkele dagen geweest.
Dus dan kan het zijn dat het de ene dag meer dan 30 graden is, en de volgende slechts een graad of 11.

Het project zelf loopt nog steeds heel vlot.
Gisterenavond nog met de hele bende uit eten geweest, en daarna wat wezen drinken.
In Aberdeen is echt wel een bruisend uitgaansleven in het weekend.

We gaan proberen om woensdag een oefenwedstrijd van FC Aberdeen mee te maken, en dan komend weekend start hier de competitie. Jammer genoeg speelt Aberdeen op verplaatsing. Dus zien we wel of er een andere leuke wedstrijdniet al te ver hier vandaan wordt gespeeld.
We zijn ook aan het uitkijken om eventueel een avondje te gaan golfen, te gaan paintballen en/of te gaan karten…
Na de lange dagen moet er ook tijd en plaats zijn voor wat ontspanning!

Groetjes, en tot de volgende…

Ikke

  • 20 Augustus 2006 - 10:14

    Kenneth:

    Amaai Bart, zo stil, toch niet ontvoerd geweest ginder in Schotland?? ;-)

  • 07 September 2006 - 07:42

    Tim Jeurissen:

    Ha, den Bère, alles goed? Aangezien ik tegenwoordig werk voor Sigma Protective Coatings UK komen al deze plaatsen en projecten mij bekend voor. Blij om je via deze wzbsite te kinnen volgen. Oh ja, wat gossip... adelheid en ik zijn pas getrouwd en de Pee wordt op 6 december vader!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Aberdeen

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

01 November 2011

China - Verslag 4

29 Oktober 2011

China - Verslag 3

21 Oktober 2011

China - Verslag 2

17 Oktober 2011

China - Verslag 1

15 Januari 2011

Nordstream - Verslag 2
Bart

CARPE DIEM !!! Elke dag proberen zo veel mogelijk van het leven te genieten...

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 493
Totaal aantal bezoekers 149276

Voorgaande reizen:

28 September 2017 - 26 Februari 2018

RTW

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: