Belmullet - Verslag 3 - Reisverslag uit Belmullet, Ierland van Bart De Coster - WaarBenJij.nu Belmullet - Verslag 3 - Reisverslag uit Belmullet, Ierland van Bart De Coster - WaarBenJij.nu

Belmullet - Verslag 3

Door: Ikke

Blijf op de hoogte en volg Bart

07 Juli 2009 | Ierland, Belmullet

Dag allemaal,

Een beetje later dan verwacht, maar alsnog een laatste verslagje van mijn avonturen in Ierland.
't Zal wel een pak korter worden dan oorspronkelijk de bedoeling was.
En, zoals jullie waarschijnlijk al wel gemerkt hebben, staat er sinds kort een wachtwoord op mijn site.
Heb wat klachten gehad vanuit het bedrijf ivm informatie op mijn site over de projecten.

Goed, nu de rest van het verslag...
Uiteindelijk waren de veiligheidsmaatregelen echt wel draconisch. Maar wel eens leuk om mee te maken. Geen grote incidenten geweest met de protesteerders.
Dat extra weekje in Ierland, was best wel een leuke ervaring, wel kei-lange dagen... Sommige nachten slechts 2 uur geslapen.

Maar het belangrijkste was dat alle betrokken partijen tevreden waren over mijn aanwezigheid.

Het volgende verslag zal vanuit Turkije zijn, ga een reisje begeleiden voor Joker.
Vanuit Istanbul, door Turkije, via Syrië en Jordanië, naar Caïro.

Groetjes,

Ikke