Belmullet - Verslag 3 - Reisverslag uit Belmullet, Ierland van Bart De Coster - WaarBenJij.nu Belmullet - Verslag 3 - Reisverslag uit Belmullet, Ierland van Bart De Coster - WaarBenJij.nu

Belmullet - Verslag 3

Door: Ikke

Blijf op de hoogte en volg Bart

07 Juli 2009 | Ierland, Belmullet

Dag allemaal,

Een beetje later dan verwacht, maar alsnog een laatste verslagje van mijn avonturen in Ierland.
't Zal wel een pak korter worden dan oorspronkelijk de bedoeling was.
En, zoals jullie waarschijnlijk al wel gemerkt hebben, staat er sinds kort een wachtwoord op mijn site.
Heb wat klachten gehad vanuit het bedrijf ivm informatie op mijn site over de projecten.

Goed, nu de rest van het verslag...
Uiteindelijk waren de veiligheidsmaatregelen echt wel draconisch. Maar wel eens leuk om mee te maken. Geen grote incidenten geweest met de protesteerders.
Dat extra weekje in Ierland, was best wel een leuke ervaring, wel kei-lange dagen... Sommige nachten slechts 2 uur geslapen.

Maar het belangrijkste was dat alle betrokken partijen tevreden waren over mijn aanwezigheid.

Het volgende verslag zal vanuit Turkije zijn, ga een reisje begeleiden voor Joker.
Vanuit Istanbul, door Turkije, via Syrië en Jordanië, naar Caïro.

Groetjes,

Ikke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ierland, Belmullet

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

01 November 2011

China - Verslag 4

29 Oktober 2011

China - Verslag 3

21 Oktober 2011

China - Verslag 2

17 Oktober 2011

China - Verslag 1

15 Januari 2011

Nordstream - Verslag 2
Bart

CARPE DIEM !!! Elke dag proberen zo veel mogelijk van het leven te genieten...

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 149538

Voorgaande reizen:

28 September 2017 - 26 Februari 2018

RTW

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: