Thailand - Verslag 8 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Bart De Coster - WaarBenJij.nu Thailand - Verslag 8 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Bart De Coster - WaarBenJij.nu

Thailand - Verslag 8

Door: Bart De Coster

Blijf op de hoogte en volg Bart

20 November 2002 | Thailand, Bangkok

Hoi Dudes,

Ik zit op dit moment nog steeds in Thailand, maar wel op 300 m van de grens met Laos.Dus probeer nog snel te mailen nu het nog kan.
Morgenvroeg steek ik de Mekong over, en dan zit ik in Laos, en dan neem ik de boot naar Luang Prabang.Dit is een werelderfgoed-site van de Unesco.
De boot doet er 2 dagen over, met een stop in Pakbeng.
(Dan kan je proberen te volgen op een kaart!)

Na de voormiddag met de hot-air-ballons ben ik dus eerst gaan mailen, en daarna was er op het marktplein een International Muay Thai-Boxing-gala.En normaal gezien kost dat serieus veel geld, dus was goed meegenomen, en best de moeite.
Daarna weer wat rondgehangen met dat koppeltje uit Tongeren, en terug naar de rivier gaan zien, waar ze nu ongeveer 20.000 Krathongs op de rivier zouden zetten in een tijdspanne van een uur of 4.Zeer mooi om te zien.

Vanmorgen is het mini-busje me dan komen ophalen voor de trip van 6 uur naar de grens.In het busje leuke mensen leren kennen van de UK.Slaap nu met hen in hetzelfde Guest-House, ben met hen net op restaurant geweest voor de volle 75 BF, en zij nemen morgen ook de 2-dagen boot.Dus we zullen elkaar nog wel langer zien, hebben daarnet ook zitten praten met mensen die net van Laos terugkwamen, en het belooft echt de moeite te worden, maar ik heb maar een visum van 15 dagen voor Laos.
Heb nu ook wel gehoord dat het niet zo veel kost om ze te laten verlengen, en aangezien Laos echt goedkoop zou moeten zijn, zit die kans er dik in.Dus ik zal wel zien wanneer ik terug kan mailen, als ik in Vientiane ben zou het zeker moeten lukken, maar dat is misschien pas binnen een dag of 8, of later als het goed meevalt.
Dus de sfeer zit er weer volledig in.Kijk al uit naar de volgende dagen, het landschap tijdens de boot-trip zou geweldig moeten zijn, en ken nu toch al zeker 3 andere mensen op de boot, en waarschijnlijk nog 4 meer vanuit mijn vorige Guest-House.

Nog wat tips voor de jamboree-people:(Was blijkbaar vraag naar!)
-Neem best geen botinnen mee.(Die wegen veel te zwaar, nemen teveel plaats in, en zijn veel te warm in dit weer.)Zelfs mijn trekking heb ik op een soort van sportsloeffen gedaan.
-Deodorant Trekt alleen de muggen aan, en aangezien je toch de hele dag zweet stinkt iedereen even hard.
Als ik op nog meer dingen kom, laat ik ze zeker weten.

Groetjes

Auf Wieder-schnitzel

Ikke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

01 November 2011

China - Verslag 4

29 Oktober 2011

China - Verslag 3

21 Oktober 2011

China - Verslag 2

17 Oktober 2011

China - Verslag 1

15 Januari 2011

Nordstream - Verslag 2
Bart

CARPE DIEM !!! Elke dag proberen zo veel mogelijk van het leven te genieten...

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 149543

Voorgaande reizen:

28 September 2017 - 26 Februari 2018

RTW

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: