Thailand - Verslag 5 - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Bart De Coster - WaarBenJij.nu Thailand - Verslag 5 - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Bart De Coster - WaarBenJij.nu

Thailand - Verslag 5

Door: Bart De Coster

Blijf op de hoogte en volg Bart

12 November 2002 | Thailand, Chiang Mai

Even heel kort, heb zeer weinig tijd, ik vertrek binnen 15 minuten op een 3-daagse trektocht.
Ik zal daarna wel alles bij werken, dus maak jullie geen zorgen dat ge even niets hoort van mij.
En het is niet omdat ik niet op alle mails reageer die jullie mij sturen dat ik het niet zou apprecieren.
Het deed echt deugd om zo veel mails te krijgen.
Ondertussen gaat het wel al wat beter met mij, maar het jammere gevoel van niet te kunnen communiceren met de Thai blijft.
Gisteren weer een busrit van 5 uur zonder 1 toerist gezien te hebben, en weer met niemand kunnen praten.
Heb ondertussen wel al een leesboek meegenomen uit vorige pension.Het is wereldwijd de gewoonte van boeken die je gelezen hebt ergens achter te laten, in ruil voor een andere, ik had nu wel niets bij, dus heb er gewoon 1 meegenomen, en laat die dan wel weer ergens achter.
Best een leuk boek.De bewoonde vrouw van Gioconda Belli of zoiets.
Hier in Chiang Mai zeer veel toeristen op dit moment, ik blijf hie r waarschijnlijk nog tot 20 november.
Alle tot overmorgen-avond waarschijnlijk.

Ikke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Chiang Mai

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

01 November 2011

China - Verslag 4

29 Oktober 2011

China - Verslag 3

21 Oktober 2011

China - Verslag 2

17 Oktober 2011

China - Verslag 1

15 Januari 2011

Nordstream - Verslag 2
Bart

CARPE DIEM !!! Elke dag proberen zo veel mogelijk van het leven te genieten...

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 317
Totaal aantal bezoekers 149232

Voorgaande reizen:

28 September 2017 - 26 Februari 2018

RTW

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: