Schotland - Verslag 4 - Reisverslag uit Aberdeen, Verenigd Koninkrijk van Bart De Coster - WaarBenJij.nu Schotland - Verslag 4 - Reisverslag uit Aberdeen, Verenigd Koninkrijk van Bart De Coster - WaarBenJij.nu

Schotland - Verslag 4

Door: Bart De Coster

Blijf op de hoogte en volg Bart

03 Augustus 2006 | Verenigd Koninkrijk, Aberdeen

Dag allerliefste lezertjes,

Om te beginnen, mijn excuses dat jullie meer dan een maand hebben moeten wachten op dit verslag. Heb het steeds maar uitgesteld, maar nu toch even de moed bij elkaar geraapt om dit verslag af te werken, en direct hierna ook het interludium, en 1e verslag voor Abu Dhabi te schrijven. Hopelijk lukt me dit allemaal vanavond nog. En dan probeer ik 1 van de komende dagen ook overal wat foto’s bij te zetten.

Eigenlijk valt er over Aberdeen niet zo heel veel meer te vertellen.
Alles is vrij vlot verlopen. We zijn uiteindelijk niet naar het voetbal gaan kijken, en hebben ook geen andere ontspanningsuitstapjes meer gedaan.
Was wel nog heel gezellig. Daarom zit ik liever op wat kleinere projecten, i.p.v. op die mega-projecten.

Heb in de loop van het project regelmatig wat zeehonden gezien, en 1 keer een dolfijn gezien, maar weer van vrij ver.
Nochtans 1 morgen, net 1 van de enige dagen dat ik niet met dat schip ben weggeweest, hebben ze een 6-tal dolfijnen zien spelen.
En andere mensen hebben verleden jaar niet zo ver van Montrose een groep van een 50-tal dolfijnen zien spelen, moet echt de moeite geweest zijn.
Hopelijk 1 van de volgende projecten…

Tot zo ver het avontuur in de U.K.

Ikke