Thailand - Verslag 2 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Bart De Coster - WaarBenJij.nu Thailand - Verslag 2 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Bart De Coster - WaarBenJij.nu

Thailand - Verslag 2

Door: Bart De Coster

Blijf op de hoogte en volg Bart

08 November 2002 | Thailand, Bangkok

Ja ja, hier zijn we al met het 2e verslag.Nu ik nog in Bangkok zit, kan ik nog heel gemakkelijk mailen, daarna zal het alsmaar moeilijker worden.

Vanmorgen beetje uitgeslapen, en daarna op zoek gegaan naar het jamboree-hoofdkwartier.Na een tijdje zoeken, eindelijk gevonden.Zeer beperkt onthaal, redelijk wat chaos.Uieindelijk toch een deel van mijn bagage daar kunnen laten tot na de rondreis.
Daarna naar officieel reisbureau, erkend door de staat.
Vriendelijk en duidelijk verder geholpen daar.En blijkbaar is het, in tegenstelling met eerdere berichten niet mogelijk om Myanmar via land binnen te geraken. Jammer, want wilde daar echt wel passeren.Dus nu heb ik wat meer tijd over om de rest te doen.Heb daar mijn visa aangevraagd voor Laos en Cambodia.
Ben dus weer mijn reispas kwijt, en kan hem terug ophalen als ik in Chiang Mai passeer.Wat dus binnen enkele dagen zal zijn.
Morgen doe ik een toeristische dag in Bangkok zelf, want heb vandaag nog niet zo veel gezien.
Tot nu toe lekker gegeten, en helemaal niet duur (20 Bf)
Logeer voorlopig in een redelijk guesthouse.
120 bf voor een kamer met airco, dit om de aanpassing aan het warme weer toch iets geleidelijker te laten verlopen.
Na Bangkok zal het meer basic worden, en wordt het waarschijnlijk slapen in Dorms (een soort slaapzalen)
Douche is hier ook ok, wel koud water.
Nele dat "Mama's guesthouse" bestaat blijkbaar niet meer.
Na Bangkok waarschijnlijk even naar Ayuthaya, en daarna naar Sukhotai.Dit zijn 2 vroegere hoofdsteden van Thailand.
Ayuthaya doen we later nog met de hele bende aan, dus daar stop ik maar even of helemaal niet.
Daarna zien we wel verder.

Ikke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

01 November 2011

China - Verslag 4

29 Oktober 2011

China - Verslag 3

21 Oktober 2011

China - Verslag 2

17 Oktober 2011

China - Verslag 1

15 Januari 2011

Nordstream - Verslag 2
Bart

CARPE DIEM !!! Elke dag proberen zo veel mogelijk van het leven te genieten...

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 149256

Voorgaande reizen:

28 September 2017 - 26 Februari 2018

RTW

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: